קהילת הארדואינו הישראלית עברה דירה

עדכון: כל האתרים והלינקים בפוסט אינם קיימים או אינם רלוונטיים יותר, לצערי!

כשהיינו קטנים (וב"היינו" הכוונה לקהילת חובבי הארדואינו המקומית), פתחנו קבוצה בפייסבוק כדי שלא נצטרך להריץ מיילים בינינו כל הזמן. זה היה בשבעה-עשר באפריל 2012. בראשון באוגוסט 2012 קיימנו את הכנס הראשון, ופחות מחצי שנה לאחר מכן, הקבוצה כבר מנתה קרוב לשלוש-מאות חברים. אמנם לא כולם היו משתתפים פעילים, אך הפוסטים רצו ועוד איך.

בעשרים ותשעה בינואר 2013 נפגשנו, רוב חברי "הגרעין הקשה" המקורי ומספר פעילים בולטים חדשים, במעבדת XLN בתל אביב כדי לדון בהתפתחויות. התוכנית המקורית למפגש היתה למצוא דרכים להגדיל ולקדם את הקהילה, אך הרבה דברים הבשילו בינתיים ברקע, והרי התוצאה: makers.co.il, אתר הבית החדש של קהילת המייקרים הישראלית.

האתר מתמקד בינתיים במיקרו-בקרים, ארדואינו ואלקטרוניקה, ומקבל בברכה גם תחומים משיקים. יש בו מערכת פורומים משוכללת, ויקימדיה פתוחה, פרופילי משתמש עם אלבומים ובלוגים למי שרוצה, מסרים פרטיים, עדכונים, חיבור לפייסבוק ומה לא. אנחנו מעבירים את כובד הפעילות שלנו לשם, ומזמינים את החברים הקיימים ואת חובבי הארדואינו החדשים להגיע למקום שבו הכל קורה מעכשיו!

תודה ליוני, מעיין, אורן, אוריאל, עדי, ארנון, משה ומתן על היוזמות, ההתגייסות למשימה ועל הדחיפה ההדדית קדימה. להתראות ב-makers.co.il, ואם אתם כבר שם, אל תשכחו לקפוץ לבקר בפינה הפרטית שלי באתר – הבלוג "הבייט הלבן ג'וניור".

להרשמה
הודע לי על
3 Comments
מהכי חדשה
מהכי ישנה לפי הצבעות
Inline Feedbacks
הראה את כל התגובות

מברוכ!
יש לאתר פיד עדכונים שאפשר להוסיף לקוראי RSS כמו גוגל רידר?