שקט, מלחימים! (אחד באפריל)

אם דייב ג'ונס ואליסיה ווייט יכולים, למה לא אני? "הבייט הלבן" שמח להכריז על פודקסט (Podcast) חדש! [הבהרה: כפי שכמה מכם חשדו, אכן מדובר במתיחה של האחד באפריל בלבד – לא צפוי כאן שום פודקסט, ובוודאי שלא על הלחמות 🙂 ]

מיקרופון

בתקופה האחרונה הקדשתי זמן רב להלחמה של רכיבים ללוחות PCB שתכננתי. זו עבודה שדורשת ריכוז אבל גם די משעממת, וצפויות עוד תקופות כאלה בעתיד הנראה לעין. ואז פתאום חשבתי: למה לא לנצל את הזמן הזה כדי לדבר, במקביל, למיקרופון ולספר לכם על הדברים שאני עושה?

כך נולד הרעיון ל"שקט, מלחימים!" – פודקסט סדיר-למחצה, עם פרקים באורך 10-30 דקות בערך בפורמט mp3, שיוקלטו תוך כדי עבודות ההלחמה שלי (בשאיפה – בלי שאצטרך לצנזר גידופים וניבולי פה שמתלווים לפעמים לעבודה כזו 🙂 ). בפודקסט אתאר, מן הסתם, את המעגלים, הרכיבים והכלים שאני עובד איתם באותו רגע. הבעיה הטכנית היחידה שאני צריך עוד לפתור היא הרעש משואב העשן.

בשלב ראשון, לפחות, אני אהיה כמובן המגיש היחיד – אך בעתיד אולי אתקדם לראיונות דרך הטלפון/המחשב עם אורחים חובבים ומקצועיים מתחום ה-Embedded, ואם יהיה "קליק" עם מישהו, גם לפודקסט בפורמט שיחה קבוע.

דף הפודקסט יעלה לאוויר ביום ראשון כאן ב"בייט הלבן", ויהיה קישור בולט מאד שלא תוכלו לפספס. להשתמע!

להרשמה
הודע לי על
4 Comments
מהכי חדשה
מהכי ישנה לפי הצבעות
Inline Feedbacks
הראה את כל התגובות

אחד באפריל?

אני גם מחכה לזה וגם מצפה לזה 🙂

מלבד זאת, אני מזהיר אותך מראש; גברים לא מסוגלים לעשות שני דברים בו זמנית. אתה תדבר, ובדרך רכיבי SMD מרובי רגליים ימצאו את עצמם מולחמים הפוך…