עם הפנים קדימה, והצדה, ובכלל

לאחרונה ביצעתי כמה שינויים בבלוג ובמה שמסביב לו. אולי שמתם לב אליהם ואולי לא, אבל למען הסדר הטוב אפרט אותם כאן בצורה מסודרת.

1. אנגלית

לעתים קרובות, בפורומים מחו"ל או במקומות אחרים, יוצא לי להיות בקשר עם מייקרים דוברי אנגלית. כדי לא לשגע אותם ואתכם, ובכלל כפניה מסודרת לקהל הלא-ישראלי, יצרתי בלוג נפרד וגם דף פייסבוק נפרד (ראו בהמשך) באנגלית. הם פחות פעילים, והתכנים שמופיעים שם הם פחות או יותר שכפול של מה שיש כאן, אז אל תחשבו שאתם מפספסים משהו 🙂

הבלוג באנגלית: http://www.idogendel.com/en

2. ענייני כספים

החזקת האתר שלי (דומיין ואחסון) כרוכה בעלויות מסוימות, לא גבוהות במיוחד אבל בכל זאת הוצאות, ולכן שמתי כאן פרסומות דרך AdSense של גוגל, בתקווה שהן לא יפריעו לכם יותר מדי. אפרופו, אם יש איזו בעיה עם הפרסומות הללו  – אם עולים לכם משום מה תכנים שהם ממש לא לעניין, כגון הימורים, תוכן למבוגרים-בלבד, אלכוהול, מיסטיקה וכדומה – שילחו לי מייל עם צילום מסך או פרטים אחרים על המודעה ל-info@idogendel.com ואני אנסה לסלק אותה. כרגע אני לא עוקב אחרי המודעות האלה בעצמי, אבל במקרה הצורך יש כלים לטפל בהן.

אגב, אם מישהו סתם מתעניין או שוקל לשים פרסומות באתר שלו – נכון לעכשיו, ההכנסות שלי מהפרסומות כאן ובסרטים שלי ב-Youtube מתחילות להתקרב (מלמטה) להוצאות. זה בהחלט יותר טוב מכלום, ועם זאת אני לא רואה כאן פוטנציאל לפרוש מהעבודה הרגילה 🙂

במקביל, וכפי שנעשה בהרבה מאד בלוגים אחרים, הוספתי כפתור לתרומות דרך PayPal. מי שרוצה לתמוך, להביע הערכה וכו' בדרך הזאת מוזמן. למעשה כבר הגיעו תרומות בודדות – תודה לכם מקרב לב!

בכל מקרה, התכנים של הבלוג יישארו כמובן פתוחים ונגישים לכולם.

3. פייסבוק וגוגל+

עד עכשיו היו לי שני חשבונות בפייסבוק – אחד פרטי ואחד "עסקי" שפתחתי עוד בימי "לפרק את הבייט". ההפרדה הזו לא היתה נוחה, גם לי וגם לעוקבים דוברי האנגלית, ולכן יצרתי שני דפי פייסבוק חדשים שיחליפו את החשבון ה"עסקי": בעברית ובאנגלית. מה שיופיע בהם הוא בעיקר עדכונים למה שקורה בבלוג, וגם במקרה הזה התכנים יהיו פחות או יותר מקבילים בשתי השפות.

מכיוון שיש בגוגל+ כמה קהילות פעילות יחסית (באנגלית) בתחומי המייקינג, פתחתי דף גם שם. הוא מיועד בעיקר לדוברי האנגלית וכנראה שלא יהיה פעיל במיוחד.

4. בקשות

עכשיו, אחרי שעזבתי את מייקרס, יש לי קצת יותר זמן לפרויקטים שלי ואני מקווה שזה משתקף בבלוג. ייתכן שיהיה לי אפילו זמן להיענות לבקשות מסוימות שלכם לפוסטים בנושאים ספציפיים. כיתבו בתגובות או למייל info@idogendel.com ונראה מה אפשר לעשות. אני לא מבטיח כלום, ובטח שלא זמן תגובה מהיר… אבל אם הנושא יהיה משהו שיש לו פוטנציאל לעניין רבים מקוראי הבלוג, וזה משהו שאני יודע מספיק כדי לכתוב עליו ולתת ערך מוסף מעבר למה שכבר קיים בחיפוש קל בגוגל, אולי זה יקרה 🙂

להתראות בפוסט הבא!

להרשמה
הודע לי על
1 תגובה
מהכי חדשה
מהכי ישנה לפי הצבעות
Inline Feedbacks
הראה את כל התגובות

תמשיך להתקדם מעריכים את כל המאצים שלך!